search
לגלות את שיטת I-FACTOR : השלבים למוטיבציה ולתקשורת שיווקית מקדמת

לגלות את שיטת I-FACTOR : השלבים למוטיבציה ולתקשורת שיווקית מקדמת

לגלות את שיטת I-FACTOR : השלבים למוטיבציה ולתקשורת שיווקית מקדמת

Motivate
Motivate- נתניע מוטיבציה עסקית ו/או אישית
בשלב הראשון, נלמד את עצמנו ו/או את העסק, הארגון ,המחלקה באופן יסודי לרבות היתרונות האתגרים, החסמים, החוזקות וההזדמנויות. בהתאמה, נזקק את הפוטנציאל האישי או העסקי ונביא אותו לקדמת המודעות העצמית. בהתאמה, ננסח הבטחה שיווקית ונתניע את המוטיבציה.
CHANGE-נתכנס לתהליך שינוי
בשלב השני, נפעל להתרת החסמים התקשורתיים ו/או האחרים העלולים להפריע לתהליך השינוי וההצלחה בדרך ליעדינו. בשלב זה, נפתור את האתגרים ,נשפר ממשקי תקשורת בינאישית ,נתיר את החסמים ונמשיך בדרך בהצלחה.
 WRITE-נכתוב תוכנית עבודה להצלחה
בשלב השלישי, נכתוב את חזון ההצלחה של הארגון, העסק ו/או הקריירה שלנו, נמפה את המטרות והיעדים שלנו, נכתוב תוכנית עבודה פרקטית מתוזמנת בלוחות זמנים ברורים ונתחיל לפעול לפיה.
Public. Relation. Yourself- נבצע יחסי ציבור בעצמנו לעצמנו
בשלב הרביעי, נקדם את תוכנית העבודה שלנו מול קהלי היעד ו/או האנשים הרלוונטיים שהתקשורת איתם חשובה להצלחתנו-נבנה תוכנית לשיווק ,מיתוג ,יחסי ציבור ונטוורקינג עצמאיים מול הקהלים-בין אם לקוחות פוטנציאלים ובין אם מנהלים למשרה הבאה, נתרגל תקשורת בינאישית מקדמת ונעשה יחסי ציבור עצמיים ועצמאיים לשינוי-בין אם מול אמצעי התקשורת ובין אם מול האנשים החשובים לנו.

תמיד נוכל לחזור לשלב ה Motivate להזכיר לעצמנו את החוזקות שלנו.

להזמנת סדנאות, אימונים אישיים והרצאות למוטיבציה ולתקשורת מקדמת בשיטת I-FACTOR לעסקים - לחצו כאן