מה בסדנאות/הרצאות?
• תקבלו כלים לשירות מיטבי שהופך למכירות תכל'ס.
• תלמדו איך לבנות את האסטרטגיה השירותית שלכם
• תיישמו כלים ממודלים בינלאומיים מתקדמים לשירות ומכירה
• תחזקו את היצירתיות ותלמדו איך לפתח יחסים עם לקוחות
• תחדדו את כישורי התקשורת הבינאישית שלכם
• תלמדו על אפשרויות CRM החדשניות ביותר לאיסוף מידע ולשמירה על קשרי לקוחות
• הסדנאות מארחות ,מלבד מנחי הבית של השיטה, גם גורמים בכירים במשק שיפתחו בפניכם צוהר לכלים הטובים ביותר לחיזוק נאמנות הלקוחות
למי זה מתאים:
לחטיבות שירות ומכירות, לארגונים ולעסקים בתהליכי שינוי, לעמותות ועסקים חברתיים לעצמאים ובעלי עסקים המעוניינים לשפר את מנגנוני השירות המכירות, התקשורת שלהם.
כמות משתתפים:
30-10 בסדנא
הרצאות - ללא הגבלת משתתפים
• אפשרות למסלול ייעוץ וליווי ארגוני פרטני לשינוי ולשיפור הניהול, השירות והמכירה
• ניתן להשתתף/להזמין מפגשים נושאיים ו/או הרצאות אורחות בודדות