לימור אטד פותחת את שנת הלימודים בקורס חדש שפיתחה עבור החוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו
הקורס בנושא מערכי מכירה, שירות ונאמנות לקוחות מושתת על העידן החדש של מודלים שירותיים בקרב ארגונים וחברות בישראל בעולם. בקורס יתוודעו הסטודנטים לשורשים של המודלים הנעוצים בניסיון רחב השנים של חברות וארגונים ובהתחדשות הסביבתית, למטרותיהם, לתמיכתם במטרות השיווקיות של הארגון וכן לנושאים נוספים ומגוונים המתייחסים לפן הפרונטלי של ארגון מול לקוחותיו ולמשמעויות.
סטודנטים לחוג בפרסום ותקשורת שיווקית יניבו מן הקורס למידה על בסיס החיבור בין שיווק ושירות, כלים ותובנות שירותיות דרך הליך המכירה ולאחריו, תקשורת שירותית והבנת השלכותיה ומשמעויותיה.
הקורס ישלב הכרות מעשית עם חטיבות שיווק ושירות של חברות מובילות. כמו כן, יתארחו אנשי תעשייה מובילים בתחומי השירות והמכירה מעולם הסלולר, צרכנות, בנקאות, נדל"ן, מסחר דיגיטלי ומדיה בישראל.